Povečano zadovoljstvo strank v Gorenju

Kako smo Gorenju pomagali pri reševanju zahtevnega problema, ki je povečalo zadovoljstvo njenih strank?

1. Kakšen je bil problem?

Pri sušilnem aparatu so uporabljali filter zračnika, katerega je moral uporabnik po vsaki uporabi čistit. Zato so imeli težave, saj je uporabniku vsakokratno čiščenje vzelo kar nekaj dragocenega časa.

2. Kakšno rešitev smo ponudili?

Ko smo se poglobili, smo ugotovili, da je problem v tem, da mrežica filtra ni bila napeta. Mi smo jim s pomočjo dolgoletnih izkušenj in visokega nivoja znanja uspeli zagotoviti primerne materiale, tako da je izdelek zagotavljal kompletno napeto mrežico, s čimer je bil problem rešen.

3. Kakšni so posledice naše rešitve?

  1. Dvignili smo kvaliteto sušilnih strojev.
  2. Pomagali smo jim, da lahko zagotovijo funkcionalen sušilni stroj, ki je enostaven za uporabo.
  3. Zadovoljstvo njihovih kupcev se je znatno izboljšalo, saj uporabljajo sušilni stroj, ki deluje brez nepotrebnih zapletov.
contact_icon  Za več informacij o sodelovanju z nami, nas kontaktirajte.